Якісна побутова та аудіо-, відеотехніка від виробника!

Доставка та оплата

Шановні клієнти, за графіком магазин працює Пн-Пт. Обробка замовлень, що здійснені на цьому сайті упродовж вихідних днів (Сб-Нд) відбувається в Пн після 10:00. Докладна інформація щодо механізму обробки й доставки замовлень надається нижче на сторінці. Ваше замовлення буде оформлене та відправлене в найближчий можливий період. Будь ласка, очікуйте дзвінка менеджера телефоном для підтвердження замовлення. Самовивіз із пункту видачі інтернет-магазину в Києві та кур'єрська доставка по Києву тимчасово не діють. Відправка замовлень здійснюється з допомогою служби «Нова пошта» тільки до тих відділень, куди наразі здійснює доставку перевізник. Приносимо вибачення за незручності в разі затримки обробки Вашого замовлення. Дякуємо за розуміння!

Акція! Безкоштовна доставка по 31.03.2024р. (включно) холодильників-морозильників портативних ...докладніше >> та електричних сушарок для продуктів ...докладніше >>

Безкоштовна доставка здійснюється по всій Україні з допомогою поштової служби «Нова пошта» до тих відділень, куди наразі здійснює доставку перевізник. За умови післяплати у відділенні «Нова пошта» - комісія за переказ грошей 2% від суми замовлення + 20 грн

ГРАФІК ОБРОБКИ ЗАМОВЛЕНЬ

✔ Робочі дні (Пн-Пт)

Обробка замовлень, що здійснені на цьому сайті упродовж робочого дня до 17:00, відбувається цього ж дня. За умови здійснення замовлення на сайті після 17:00 — замовлення оформлюється наступного робочого дня.

✔ Вихідні дні (Сб-Нд)

Обробка замовлень, що здійснені на цьому сайті упродовж вихідних днів (Сб-Нд) або Державних святкових вихідних днів, відбувається в ПН після 10:00 або найближчого робочого дня.

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ДОСТАВКИ

✔ Доставка по всій Україні

Доставка замовленого товару здійснюється в будь-який населений пункт України з допомогою поштової служби «Нова пошта». Послуга доставки сплачується покупцем окремо за діючими тарифами перевізника, безпосередньо у відділенні відповідної поштової служби під час отримання посилки.

✔ Кур`єрська доставка по Києву - послуга тимчасово не діє!

У Вас є можливість одразу замовити доставку по Києву не тільки з допомогою служби «Нова пошта», але й доставку кур’єром на адресу. По Києву ми доставляємо замовлення до під'їзду будинку. Вартість послуги — 300 грн. У передмістя Києва замовлення доставляємо тільки з допомогою служби «Нова пошта».

✔ Самовивіз із точки видачі магазину в м. Києві (безкоштовно) - послуга тимчасово не діє!

Ви можете забрати товар самостійно за адресою: м. Київ, вул. Рилєєва 7/11 з понеділка до п’ятниці включно з 10:00 до 17:00. Якщо замовлення передоплачено, то його можна забрати лише особисто або надати документ, що підтверджує право на отримання замовлення довіреною особою. За умови, що замовлення підтверджене менеджером, забрати товар можна наступного робочого дня. Перед тим, як приїхати за замовленням, обов'язково зв'яжіться з менеджером телефоном, щоби погодити приблизний час свого приїзду.

ДОДАТКОВІ УМОВИ ДОСТАВКИ

Відправка замовлення службою «Нова пошта» здійснюється цього ж дня, за умови, що замовлення підтверджене менеджером до 12:00, та наступного робочого дня — якщо після 12:00. Період доставки, у середньому, може тривати від одного до чотирьох робочих днів, залежно від обраного способу та регіону доставки. Щодо прибуття замовлення у відділення, надійде SMS-повідомлення відповідної поштової служби із зазначеним номером накладної.

Доставка замовлення кур’єром на адресу по місту Києву (до під'їзду будинку) здійснюється наступного робочого дня після підтвердження замовлення менеджером. Розвантаження товару в місці доставки входить у вартість замовлення. Якщо проїзд до місця розвантаження ускладнений, доставка буде здійснена максимально близько до місця передбачуваного вивантаження без порушення правил дорожнього руху і ймовірності пошкодження автомобіля. Кур'єр, що доставляє замовлення, не володіє необхідною кваліфікацією й не зможе проконсультувати вас відповідно властивостей товару та правил експлуатації. Кур'єр не надає послуг з установлення й підключення техніки.

Увага! За умови, що упродовж робочого дня з покупцем неможливо встановити з’вязок, за наданим покупцем номером телефона, для підтвердження інформації щодо доставки, оплати тощо, замовлення може бути скасоване менеджером в односторонньому порядку.

Увага! Рекомендуємо ретельно перевіряти замовлення під час отримання!

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару під час отримання замовлення. У разі виявлення некомплектності або пошкоджень, ви маєте право не сплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). За таких умов повідомте нам, щоби ми повернули вам кошти або доставили відповідний товар повторно.

УМОВИ ОПЛАТИ

✔ Готівковий розрахунок (Оплата приймається тільки в гривнях).

  • Післяплата готівкою, під час отримання товару у відділеннях «Нова Пошта»*
  • Післяплата готівкою, під час самовивозу товару з точки видавання магазину (тільки в Києві)
  • Післяплата готівкою кур’єру, під час отримання товару адресою (тільки в Києві)

* За умови післяплати у відділенні «Нова пошта» комісія за переказ грошей 2% від суми замовлення + 20 грн.

✔ Безготівковий розрахунок (Оплата приймається тільки в гривнях).

  • Оплата на картку Приватбанку/Приват24**
  • Банківський переказ (тільки для юридичних осіб)***

** За умови оплати на картку, доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу. Увага! Перерахунок грошових кошт на карту, прохання здійснювати тільки після телефонного дзвінка менеджера та підтвердження замовлення.

*** Реквізити для переказу надає менеджер, під час підтвердження замовлення. Після оплати в банку гроші надійдуть на наш рахунок упродовж 1-3 робочих днів (залежно від графіка роботи банку). Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Товар, що було куплено, можна повернути або обміняти упродовж 14 днів від дати оформлення покупки. Водночас, має бути збережений товарний вигляд товару, комплектація виробника, захисні елементи (пломби та ярлики), упаковка, а також чек або інший документ, що підтверджує покупку. Повернення за цих умов неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації чи механічні ушкодження.

За умови виявлення після початку експлуатації товару, у період дії гарантії, прихованих дефектів або несправності виробу, будь ласка, зв'яжіться з нами. Ми надамо інформацію щодо механізму подальших дій для відправлення товару на експертизу спеціалістів АСЦ, на основі, якої, буде прийнято рішення щодо ремонту, обміну або грошової компенсації.

Напишіть нам