Якісна побутова та аудіо-, відеотехніка від виробника!

Доставка та оплата

 

До уваги! Графік роботи Магазину та Call Center упродовж травневих свят:
1-4 та 8-10 травня — вихідні;
5, 6, 7, 11 травня — стандартний режим роботи.
Обробка та відправлення замовлень, що оформлені на нашому сайті упродовж вихідних днів 1-4 травня, буде відбуватися 5 травня, а замовлень, що оформлені з 8 до 10 травня — 11 травня.
Щиро вітаємо із прийдешніми святами та дякуємо за вибір техніки ТМ DEX!

Акція! БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА замовлень, що оформлені на офіційному сайті dex.ua з 03.02.2021р. до 31.05.2021р. включно, з допомогою поштових служб «Нова пошта» або «Делівері» в Україні, до відділення перевізника! Акційна пропозиція діє на замовлення будь-якої техніки та аксесуарів ТМ DEX на сумму від 100 грн.

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ДОСТАВКИ

✔ Доставка по всій Україні

Доставка замовленого товару здійснюється в будь-який населений пункт України з допомогою поштових служб «Нова пошта» або «Делівері». Послуга доставки сплачується покупцем окремо за діючими тарифами перевізника, безпосередньо у відділенні відповідної поштової служби під час отримання посилки. Доставка поштовою службою «Делівері» здійснюється тільки за умови передоплати на картку Приватбанку.

✔ Доставка по Києву

У Вас є можливість одразу замовити доставку по Києву не тільки з допомогою служб «Нова пошта» або «Делівері», але й доставку кур’єром на адресу. По Києву ми доставляємо замовлення до під'їзду будинку. Середня вартість послуги —  65 грн. Якщо сума замовлення становить 5000 грн., або вище, — доставку кур’єром на адресу здійснюємо безкоштовно. Остаточну вартість доставки на адресу підтверджує менеджер під час оформлення замовлення. У передмістя Києва замовлення доставляємо тільки з допомогою служб «Нова пошта» або «Делівері».

✔ Самовивіз із точки видачі магазину в м. Києві (безкоштовно)

Ви можете забрати товар самостійно за адресою: м. Київ, вул. Рилєєва 7/11 з понеділка до п’ятниці включно з 10:00 до 17:00. Якщо замовлення передоплачено, то його можна забрати лише особисто або надати документ, що підтверджує право на отримання замовлення довіреною особою. За умови, що замовлення підтверджене менеджером, забрати товар можна наступного робочого дня. Перед тим, як приїхати за замовленням, обов'язково зв'яжіться з менеджером телефоном, щоби погодити приблизний час свого приїзду.

ДОДАТКОВІ УМОВИ ДОСТАВКИ

Відправка замовлення службами «Нова пошта» або «Делівері» здійснюється цього ж дня, за умови, що замовлення підтверджене менеджером до 12:00, та наступного робочого дня — якщо після 12:00. Період доставки, у середньому, може тривати від одного до чотирьох робочих днів, залежно від обраного способу та регіону доставки. Про прибуття замовлення у відділення, надійде SMS-повідомленням відповідної поштової служби із зазначеним номером накладної.

Доставка замовлення кур’єром на адресу по місту Києву (до під'їзду будинку) здійснюється наступного робочого дня після підтвердження замовлення менеджером. Розвантаження товару в місці доставки входить у вартість замовлення. Якщо проїзд до місця розвантаження ускладнений, доставка буде здійснена максимально близько до місця передбачуваного вивантаження без порушення правил дорожнього руху і ймовірності пошкодження автомобіля. Кур'єр, що доставляє замовлення, не володіє необхідною кваліфікацією й не зможе проконсультувати вас відповідно властивостей товару та правил експлуатації. Кур'єр не надає послуг з установлення й підключення техніки.

Увага! За умови, що упродовж дня з покупцем неможливо встановити з’вязок, за наданим покупцем номером телефона, для підтвердження інформації щодо доставки, оплати тощо, замовлення може бути скасоване менеджером в односторонньому порядку.

Увага! Рекомендуємо ретельно перевіряти замовлення під час отримання!

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару під час отримання замовлення. У разі виявлення некомплектності або пошкоджень, ви маєте право не сплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). За таких умов повідомте нам, щоби ми повернули вам кошти або доставили відповідний товар повторно.

УМОВИ ОПЛАТИ

✔ Готівковий розрахунок (Оплата приймається тільки в гривнях).

  • Післяплата готівкою, під час отримання товару у відділеннях «Нова Пошта»*
  • Післяплата готівкою, під час самовивозу товару з точки видавання магазину (тільки в Києві)
  • Післяплата готівкою кур’єру, під час отримання товару адресою (тільки в Києві)

* За умови післяплати у відділенні «Нова пошта» комісія за переказ грошей 2% від суми замовлення + 20 грн. Доставка поштовою службою «Делівері» здійснюється тільки за умови передоплати на картку Приватбанку.

✔ Безготівковий розрахунок (Оплата приймається тільки в гривнях).

  • Оплата на картку Приватбанку/Приват24**
  • Банківський переказ (тільки для юридичних осіб)***

** За умови оплати на картку, доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу. Увага! Перерахунок грошових кошт на карту, прохання здійснювати тільки після телефонного дзвінка менеджера та підтвердження замовлення.

*** Реквізити для переказу надає менеджер, під час підтвердження замовлення. Після оплати в банку гроші надійдуть на наш рахунок упродовж 1-3 робочих днів (залежно від графіка роботи банку). Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Товар, що було куплено, можна повернути або обміняти упродовж 14 днів від дати оформлення покупки. Водночас, має бути збережений товарний вигляд товару, комплектація виробника, захисні елементи (пломби та ярлики), упаковка, а також чек або інший документ, що підтверджує покупку. Повернення за цих умов неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації чи механічні ушкодження.

За умови виявлення після початку експлуатації товару, у період дії гарантії, прихованих дефектів або несправності виробу, будь ласка, зв'яжіться з нами. Ми надамо інформацію щодо механізму подальших дій для відправлення товару на експертизу спеціалістів АСЦ, на основі, якої, буде прийнято рішення щодо ремонту, обміну або грошової компенсації.